Subscribe RSS

neversay good bye...

Perasaan tentang cinta kadang kala sering membuat kita berada dalam keaadaan emosi. Cemburu dan titisan air mata sering menjadi teman pada mereka yang mudah tersentuh hatinya. Pernah kah anda ketahui bahawa kadangkala apa yang anda alami tentang cinta berkait dengan lagu yang anda gemari. Disini skop yang lebih kecil mengenai hubungan cinta dan lagu akan diketengah kan:

  • Kajian menunjukkan bahawa penggemar lagu 'orang kurang kasih sayang' selalunya merupakan seorang yang sgt beremosi dalam cinta
  • Lagu-lagu ini juga merupakan punca individu itu berpewatakan seorang yang terlalu cemburu dan mudah menangis.
  • Tahukah anda obses pada lagu 'gambaran orang kurang kasih sayang' akan memberi impak pada cinta anda pada masa akan datang. Bermaksud isi tersirat dalam lagu tersebut bakal anda lalui kelak.
  • Namun, lagu sebegini mampu membentuk individu sebagai seorang yang romantik pada pasangannya.
  • Jika lagu ini sering diperdengarkan, ia akan memberi kesan pada minda sekaligus menunjukkan perlakuan anda dalam cinta.
Sebenarnya apa yang berlaku pada diri anda dalam cinta adalah kesan dari apa yang anda sering lakukan seharian dan berulang. Lebih-lebih lagi perlakuan anda terhadap lagu-lagu ini. Samada anda penggemar obses, biasa atau diluar dari kumpulan ini, ia pasti memberi kesan dalam cinta anda.

Maka kepada insan yang terlalu menggemari lagu ini, berwaspadalah dan JANGAN MENANGIS SAYANG.......

Category: | 1 Comment

1 comments to “Sambungan Gambaran Orang Kurang Kasih Sayang : Jangan Menangis Sayang”

  1. saya merupakan antara individu yang sgt menggemari lagu-lagu ini =)hidup jiwang!

Rentak Mood Anda : tekan nod piono atau mainkan drum ini !


ButtonBeats.com

Khas Untuk Renungan Dalam Erti Sahabat

My Own Ringtones