Subscribe RSS

neversay good bye...

Semau orang perlu berasa runsing. runsing merupakan suatu perkara yang membuat diri kita bertindak kekadang diluar kemampuan. Ada juga yang boleh menbuat diri kita menjadi serba tidak kena dan mungkin ada juga yang membuat diri jadi pendiam.

Berbalik pada mengapa kita perlu berasa runsing. Runsing sebenarnya dapat juga memberi kesan positif, contohnya,jika anda seorang pelajar anda perlu berasa runsuing pada pelajaran anda mungkin kerana keputusan yang tidak memberangsangkan ataupun runsing kerana tidak dapat capai target yang di inginkan. Jika anda seorang ibu atau bapa pula, anda perlu juga bersa runsing dengan nasib anak anda. Bagaimana hidupnya nanti jika pendidikan yang sewajarnya tidak diberikan. Bagaimana hidupnya nanti jika anda telah tiada andainya anak anda seorang yang manja.

Befitu juga pada guru, kepada seorang yang bekerjaya. Semua orang perlu berasa runsing kerana ia membuat kita terfikir. Mahu[un begitu runsing yang me;ampau membawa padah. Seharusnya tiap benda memerlukan keseimbangan .
Oleh itu tidak salah jika andfa bersa runsing kerana kebaikan dan kena pada tempatnya.

Category: | 0 Comments

0 comments to “Ape yang dirunsingkan?”

Rentak Mood Anda : tekan nod piono atau mainkan drum ini !


ButtonBeats.com

Khas Untuk Renungan Dalam Erti Sahabat

My Own Ringtones